Blizzard přišel se ztrátou Číny o 18 milionů hráčů. Společnosti se ale přesto finančně daří
Mobilní tituly táhnou celou společnost.
Společnost Activision Blizzard ve své zprávě pro investory za první čtvrtletí roku 2023 vykazuje vysoké zisky navzdory několika nepříjemným číslům. Společnost tak vykázala o 62 % vyšší zisky z divize Blizzardu, zatímco mobilní Diablo Immortal stále přináší další a další peníze. Podle oficiálního vyjádření tenhle titul vykazuje stabilní růst. Stejně se daří i Call of Duty Mobile a stabilně do kasičky přispívá i Candy Crush.
Mezitím Activision přišel oproti čtvrtému čtvrtletí roku 2022 o 13 milionů uživatelů. Zisky této části společnosti přitom meziročně vzrostli o 28 %. Blizzard pak přišel za stejné období o 18 milionů hráčů, což bude ale z podstatné části dáno odchodem společnosti z čínského trhu. Očekává se navíc nárůst s vydáním čtvrtého plnohodnotného dílu série Diablo, ke kterému dojde už 6. června 2023.