Intergalactic: The Heretic Prophet má být v crunchi. Vydání míří na polovinu roku 2027

Intergalactic: The Heretic Prophet má být v crunchi. Vydání míří na polovinu roku 2027
Intergalactic: The Heretic ProphetZdroj: Naughty Dog
Roberto Jalloul
Roberto Jalloul
25. prosince 20258:45

Nová sci-fi značka od studia Naughty Dog se podle více zahraničních reportů nevyvíjí úplně hladce. Intergalactic: The Heretic Prophet má za sebou období povinných přesčasů a interně se stále počítá s vydáním v polovině roku 2027. Oficiální termín ale zatím neexistuje a studio se k situaci veřejně nevyjádřilo.

Shrnutí
  • Intergalactic: The Heretic Prophet má podle reportů za sebou období povinných přesčasů.

  • Důvodem bylo dokončení interní demo verze pro vedení Sony.

  • Hra je interně plánována na polovinu roku 2027, oficiální datum ale neexistuje.

  • Naughty Dog ani Sony se k situaci oficiálně nevyjádřili.

  • Informace vycházejí z více nezávislých zahraničních článků, nikoli z jednoho zdroje.

Povinné přesčasy kvůli internímu demu

Podle informací, které se objevily na několika velkých herních webech, prošel tým Naughty Dog na přelomu října a prosince obdobím povinného overtime. Důvodem mělo být dokončení interní demo verze, kterou studio připravovalo pro prezentaci vedení Sony.
Zdroje uvádějí, že část vývojářů musela pracovat výrazně nad rámec běžné pracovní doby a dočasně se zpřísnil i režim docházky do kanceláře. Nešlo přitom o veřejné demo ani ukázku pro hráče, ale čistě o interní materiál, který měl ukázat aktuální stav projektu a potvrdit jeho další směřování.
Důležité je dodat, že tyto informace nepocházejí z oficiálního vyjádření studia, ale z reportů novinářů a anonymních zdrojů blízkých vývoji.
Intergalactic: The Heretic Prophet
Intergalactic: The Heretic ProphetZdroj: Naughty Dog

Polovina roku 2027 jako interní cíl

Ve stejných článcích se opakuje i informace o plánovaném vydání. Intergalactic: The Heretic Prophet má být interně směřována na mid-2027, tedy zhruba období jaro až léto 2027. Nejde však o pevné datum, ale o orientační milník, se kterým se aktuálně pracuje.
U velkých AAA projektů je běžné, že se podobné cíle v průběhu let posouvají. Zvlášť v situaci, kdy vývoj naráží na zpožděné milníky nebo technické problémy, je možné, že se vydání ještě změní.

Co o hře víme oficiálně

Naughty Dog zatím potvrdilo pouze základní informace. Jde o zcela novou značku pro PlayStation 5, zasazenou tisíce let do budoucnosti. Hlavní hrdinka se ocitá na nehostinné planetě a postupně odhaluje okolnosti své mise. Výraznou roli mají hrát témata víry, náboženství a civilizačního odkazu, což naznačuje silný příběhový důraz typický pro tvorbu studia.
Žádné oficiální informace o délce hry, hratelnosti ani přesném datu vydání zatím zveřejněny nebyly.

Proč jsou zprávy o crunchi tak citlivé

Naughty Dog má s tématem crunchu dlouhodobě složitý vztah. Po vydání The Last of Us Part II studio veřejně mluvilo o snaze zlepšit pracovní podmínky a omezit extrémní pracovní nasazení. Právě proto působí aktuální reporty problematicky a znovu otevírají debatu o tom, jak obtížné je udržet zdravý vývoj u velkých, technicky náročných projektů.
Zatím ale není jasné, zda šlo o jednorázovou situaci, nebo o signál hlubších problémů ve vývoji.
Partnerem Novinek je Česká Spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů