Česká spořitelna a nafukovací Xbox ovladače. Gamingová kampaň nově využívá fake-video formátu CGI

Česká spořitelna • Česká spořitelna

V rámci dlouhodobé marketingové kampaně Level Up Your Life se Česká spořitelna rozhodla vůbec poprvé využít technologii CGI (Computer Generated Images), a přenést virtuální objekty do reálného světa.

Formát CGI se povětšinou využívá především ve velkých filmových produkcích, využití v marketingové kampani na sociálních sítí je v Česku zatím ojedinělé. První video na sociálních sítích s využitím CGI vytvořila Česká spořitelna společně s influencerem a hráčem Xnapym, který je od minulého roku také novým ambasadorem společnosti. Spatřit v něm můžeme virtuální plovoucí ovladače konzole Xbox v pražské Vltavě, které vytvořil kreativní tým agentury VML.

Video navazuje na dlouhodobou kampaň zaměřenou na komunitu gamingu a online her, a v tomto případě také akční nabídku věrnostního programu Moneyback z mobilní aplikace George. Skrze něj má totiž prvních 200 klientů šanci získat konzoli Xbox Series X za cenu 9 990 Kč a ovladač Xbox jako dárek. Mimo jiné prvních 400 klientů může skrze program Moneyback zakoupit ovladač Xboxu se slevou 20 % za cenu 1 299 Kč.

Na video se můžete podívat zde.

Doporučujeme