PlayStation a Sucker Punch se konečně pochlubili pokračováním úspěšného Ghost of Tsushima. Ghost of Yōtei nabídne spoustu nových možností, jak prozkoumat samurajské Japonsko.
Shrnutí
Nové zbraně: Katana, kopí, kusarigama, odachi a duální meče (nahrazuje postoje)
Nová zbraň na dálku: puška
Open-world bez otazníčků, důraz na vlastní tempo průzkumu
Vlastní táborák: možnost připravovat jídlo, odpočívat a potkávat spojence
Možnost plnit kontrakty jako bounty hunter
Možnost bojovat po boku vlastního vlka
Ve zhruba 20 minut dlouhé ukázce jsme se dozvěděli, s čím vším přišli vývojáři ze Sucker Punch pro nové Ghost of Yōtei. A není toho málo, tak se pojďme rovnou podívat na to, co můžeme od hry čekat.
Nové zbraně
V Ghost of Tsushima jsme jako hlavní zbraň používali pouze katanu. Měla sice několik postojů, ale pokud vám nevyhovovala, jinou možnost jste neměli. V Ghost of Yōtei budete mít ale možností hned několik. Kromě klasické katany se dočkáme kopí, dlouhé katany odachi, kusarigamy a dualních mečů. Místo postojů se tak dočkáme switchování mezi jednotlivými zbraněmi. Podobně jako u postojů bude proti různým typům soupeřů vhodná vždy jiná zbraň, prohazování tak bude potřeba.
Ghost of Yōtei
Ghost of Yōtei
Ghost of Yōtei
Ghost of Yōtei
V Ghost of Yōtei dostaneme i novou možnost boje na dálku - pušku. Kromě toho se opět dočkáme luku a nejrůznějších nástrojů, jako kunai, bomba nebo oslepující prach. V soubojích navíc bude moc hlavní hrdinka Atsu svoje zbraně upustit, nebo naopak vyrazit ty nepřátelské. Dočkáme se také klasických Chain Assassinations.
Ghost of YōteiZdroj: PlayStation
Žádné plnění otazníčků
Ghost of Yōtei se pokusí nabídnout hráčům nový pohled na open-world. Oproti jedničce, která měla v tomto ohledu trochu Assassin's Creed vibe, se Yōtei bude snažit o volnost v průzkumu světa. Vývojáři chtějí nechat na nás, jak budeme svět prozkoumávat a dát nám možnost objevovat "ve svém vlastním tempu".
Ghost of YōteiZdroj: PlayStation
Pomáhat nám budou hlavně nejrůznější stopy (clues), které budeme z nepřátel muset dostat výslechem, a nový systém "lízání karet", které budou fungovat jako sledování úkolů.
Bonfire a vlčí smečka
Nejedná se sice o Dark Souls bonfire, ale v Ghost of Yōtei si budeme moct udělat vlastní táborák. A bude dost důležitý, jelikož si u něj budeme připravovat jídlo, odpočívat a potkávat přátelská NPCčka a obchodníky. Místo úkolníčku navíc vývojáři připravili "Wolf Pack Menu", ve kterém uvidíme všechny naše spojence a k nim relevantní questy.
Ghost of YōteiZdroj: PlayStation
Na naší cestě za pomstou budeme navíc moct využít pomoc našeho vlastního vlka. A to je velmi cool.
Hru si hraj tak, jak chceš
Vrací se i stará dobrá variabilita hraní z Tsushimy. Kromě plnohodnotného japonského dabingu s lip-syncem se vrací i černobílý Kurosawa mód, takže o autentický japonský zážitek nebude nouze. Dále se dočkáme nového Miike módu s bližší kamerou a tím pádem brutálnějšími souboji, nebo třeba Watanabe módu, který do průzkumu světa přidá lo-fi tracky známého tvůrce.
Ghost of YōteiZdroj: PlayStation
Pokud tě zajímá, o čem bude příběh Ghost of Yōtei, ve zkratce se hlavní postava Atsu (která si vysloužila přezdívku Onryo, aka pomstichtivý duch) vydává na cestu, překvapivě, za pomstou. To, jestli bude příběh slabou, či silnou stránkou se ale dozvíme až při releasu.