Dělat DLCčka je nuda, tvrdí šéf vývoje Baldur’s Gate 3
Proč Baldur’s Gate 3 nedostane DLCčka? Protože dělat na DLC je pruda. Aspoň pro Lariany.
Proč vyvíjet pouhé přídavky, když můžete tvořit nové světy? Takový přístup zastává šéf studia Larian Swen Vincke. Podle něj je sice jasné, že udělat DLC pro Baldur’s Gate 3 by vedlo ke komerčnímu úspěchu, ale studio na něm prostě nechce pracovat. "Je to nuda. Pokud mám být upřímný, zkusili jsme se zapojit do byznysu s DLC a mluvili jsme o tom u Baldur’s Gate 3, ale nebyl pro to žádný zápal," vysvětluje Vincke proč se studio nechce do DLCček pouštět.
"Když jsou šťastní hráči, je šťastný i byznys. Ale potřebujete taky šťastné vývojáře, abyste měli šťastné hráče. A to, na čem teď děláme, dělá vývojáře mnohem šťastnější," pokračoval. "Tohle bychom měli dělat, žejo? Máme velkou hru, je to hit. Musíme udělat DLC toto, DLC tamto, DLC tady a DLC zde a peníze se jenom pohrnou. Řekli jsme si, že ho uděláme. Ale potom jsme nad tím zapřemýšleli a říkali si, co to vlastně děláme," popisoval Vincke uvědomění, že studio na DLC pracovat nechce.
Larian Studios i tak ale zásobovali Baldur’s Gate 3 řadou updatů, které do hry dorazily zdarma a přidávali i porci obsahu. Nedá se tak rozhodně říct, že by svou hru nechali ležet ladem. Teď už ale pracují na novém projektu a ten má podle Vinckeho ještě větší potenciál. Potvrdil taky, že nejde o další Baldur’s Gate, ale o novou značku. Jsme tak nesmírně zvědaví, co nás tentokrát čeká.