Switch 2 hlásí první zásadní problém. Může to být komplikace taky pro další hry.
Shrnutí
Nintendo Switch 2 má problém s Elden Ringem
Hra na konzoli obecně neběží plynule a propadá se až k 15 fps
Novináři kritizují taky zákaz natáčet na Gamescomu záběry z hraní
Elden Ring má na Switch 2 vyjít ještě letos a na ladění tak není moc času
Nintendo Switch 2 má údajně zásadní problémy s Elden Ringem. Hra na konzoli běží špatně a v handheld režimu prý padá až na15 snímků za vteřinu. Měl to být taky jeden z důvodů, proč společnost neumožnila lidem na Gamescomu zaznamenávat záběry z hraní Elden Ringu na její konzoli. Od novinářů už se ale šíří názory, že hraní Elden Ringu na Switch 2 se zatím nedá doporučit.
Maximu z hlediska frameratu prý dosahuje jenom na 30 snímků za sekundu v režimu handheldu a výrazně se často propadá. "Je to vážně špatné. Chápu, proč Nintendo nechce, aby tohle někdo viděl," komentuje performance issues a zákaz natáčení Felix Sanchez z Nintendo Life. "Bylo to jako hrát Ocarina of Time. Běželo to na dvacet snímků za vteřinu a padalo někam k patnácti," pokračuje Sanchez s kritikou.
Hra má přitom na Switch 2 vyjít ještě letos a nedá se tak očekávat, že by bez odkladu mohlo dojít k výraznému zlepšení výkonu. Znamená to taky, že budeme při nejmenším o něco obezřetnější ohledně dalších her, které na Switch 2 míří z ostatních platforem. Mezi nimi najdeš například i Cyberpunk 2077, který už ostatně dost bojoval s výkonem konzolí PlayStation 4 a Xbox One.