Prodeje fyzických kopií fotbálku od EA jsou meziročně výrazně horší. Tedy alespoň v Británii.
Britské žebříčky prodejnosti počítačových her ukazují, že pod svojí novou značkou neslaví EA Sports FC zdaleka stejné prodejní úspěchy jako předchůdci nesoucí název série FIFA. Hry se při vydání prodalo o třicet procent méně fyzických kopií než v případě FIFA 23. Určitý dopad rebrandu na prodeje se očekával, ale třicet procent se zdá i tak být poměrně vysokým číslech. Je ovšem nutné podotknout, že jde pouze o fyzické kopie, jejižch popularita obecně upadá.
Letošní ročník fotbalového simulátoru od EA se stal i přes meziroční úpadek letošním druhým nejúspěšnějším startem v Británii. Jediný, před kým se kopaná musela tento rok sklonit je The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
Nejnovější EA Sports FC je rebrandem série FIFA poté, co se EA a FIFA nedokázali dohodnout na podmínkách užívání názvu federace pro další období. Na to, abychom dokázali objektivně vydedukovat vliv změny značky na její atraktivitu je ale ještě brzy a budeme si muset počkat na podrobnější a ideálně celosvětová data.