I tentokrát si v Japonsku užiješ solidní porcičku zábavy.
Chystané nepřímé pokračování hitovky Ghost of Tsushima přinese zhruba stejné množství obsahu jako v případě první hry. Ghost of Yōtei se nebude snažit být ještě větší než předchůdce. A za mě je to rozhodně dobrá zpráva. Tsushima obsah dávkovala naprosto parádně a zbytečné nafukování světa by rozhodně mohlo být na úkor funkčnosti toho, jak to vývojáři zvládli u prvního dílu série.
"Designovali jsme hru s velmi podobnými čísly z hlediska rozsahu a velikosti. Bude to velmi blízko poslední hře. Bylo to pro nás velmi uspokojivé," prozradil kreativní šéf studia Sucker Punch Jason Connell. "Cítíme, že zážitek z hraní Ghost of Yōtei, ať už hrajete jenom příběh, chcete objevit celý svět a nebo jste hardcore lovcem platin, bude podobný zážitek jako u Tsushimy," pokračoval. To znamená, že v případě hlavního příběhu by tě mělo čekat něco mezi 20 až 30 hodinami. Pokud se honíš za veškerým obsahem ve hře, může to být cca dvojnásobek.