Hráči v zámoří si přejí na Vánoce předplatná herních služeb. Moc netouží po fyzických kopiích her

Xbox • Xbox

Americké děti mají jasno. Pod stromeček si přejí předplatná pro herní služby.

Vypadá to, že fyzické kopie her pod stroměčkem jsou definitivně pasé. Podle nového průzkumu společnosti Ipsos, který si vyžádala Entertainment Software Association, si děti mezi deseti a sedmnácti lety nejčastěji přejí videoherní dárky. Konkrétně v sedmdesáti dvou procentech případů. Z těchto dětí si potom 39% přeje pod stromečkem najít předplatné některé z herních služeb. O procento méně potom konzole a kolem třiceti procent se pohybují také různé herní doplňky a periferie. Fyzické kopie her si potom přeje pouhých 22% hráčů.

Ipsos také vyzpovídal vzorek pěti set dospělých od osmnácti do pětašedesáti let a i mezi nimi plánovala třetina nákup videoherních dárků. "Více než 212 milionů američanů hraje hry pravidelně a není tedy překvapením, že hry jsou na vrcholu seznamů přání. Ať už rodina pořizuje novou konzoli, nebo vyměňuje periferie a přidává hry a expanze do své knihovny, víme že hry jsou skvělým nástrojem pro rodiny, jak hrát spolu a spojovat se během svátků," vysvětloval svůj pohled prezident ESA Stan Pierre-Louis.

Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme