Influenceři jako herní hrdinové. Philips v nové kampani staví proti sobě hráče i rappery

Influenceři jako herní hrdinové. Philips v nové kampani staví proti sobě hráče i rappery
Michal Maliarov
Michal Maliarov
3. listopadu 202312:13

Philips se ve své nejnovější kampani na holící strojek One Blade rozhodl vyrazit vstříc Gen Z a herní komunitě.

Kampaň One Hour Makeover má nejen přiblížit hráčům produkt, ale především spojit herní komunitu a nabídnout zajímavý zábavný obsah napříč několika týdny a víceméně všemi možnými platformami, od webů po sociální sítě. Kampaň startovala již 23. října a poběží až do 19. listopadu letošního roku. Finále pak bude probíhat v pražském studiu Charakter a sledovat jej můžete skrze Twitch v rámci osmihodinového streamu.
O co jde? Akce proti sobě postaví různorodé influencerské dvojice, které budou soupeřit o to, kdo se nejlépe oholí a upraví do podoby jedné ze slavných herních postav. Soutěžit proti sobě budou např. esportoví hráči z Entropiqu Denyk a Khantos, streameři Czechcloud a Hateris, rappeři Refew a Renne Dang či fitness trenéři Jank a Regiebard.
Partnerem rubriky Novinky je Česká spořitelna.

Doporučujeme

Články z jiných titulů