Vývojáři nové Mafie se rozpovídali o tom, jak chtějí zajistit autentickou Sicílii.
Shrnutí
Vývojáři Mafia: Domovina odhalili nový dev diary. Mluví v něm především o zasazení hry na Sicílii
Jejich cílem je maximálně autentické prostředí, ale třeba i zbraně a vizualizace chudoby obyčejných lidí
Důležité při rozhodování bylo, že tvůrci nechtěli hru znovu zasazovat do městského prostředí
Tvůrci spolupracovali s řadou expertů
Vývojáři Mafia: Domovina vydali nový dev diary, ve kterém ukazují, kde to všechno začalo. Ukazují, jak se rozhodli zpracovat Sicílii, jaké detaily je upoutaly a co všechno dělali pro to, aby Sicílie, kterou uvidíme ve hře, byla co nejautentičtější.
"Nejdůležitější pro nás bylo, aby Mafia: Domovina byla něčím navrch ke hrám, které jsme doposud vytvořili. Tím, že jsme zasadili příběh do rurální Sicílie, kde Mafia začala, jsme byli nucení změnit svůj přístup," vysvětluje šéf vývoje Alex Cox. "Ptali jsme se sami sebe, kde tyhle kriminální tradice začaly. A v kontextu designu a interaktivního kriminálního dramatu nás zase zajímalo, co dělá Sicílii tak výjimečnou," pokračuje.
Právě autenticita je podle vývojářů jeden z nejdůležitějších prvků hry. Místo navštívili, inspirovali se jeho historií, ale i třeba místní výrobou zbraní. "Spousta věcí na Sicílii vypadá ještě dnes stejně jako tehdy, takže pro nás bylo snazší najít vizuální reference," vysvětluje šéfdesigner hry.
Mafia: Domovina vyjde 8. srpna na PS5, PC, a Xbox Series X/S. Hra bude dostupná i v češtině.