Za neúspěch MindsEye můžou interní i externí sabotéři, tvrdí šéf studia
MindsEyeZdroj: Build a Rocket Boy
MindsEye prý bylo při vydání ve špatném stavu mimo jiné kvůli sabotérům.
Shrnutí
Šéf studia Build a Rocket Boy si myslí, že za neúspěchem hry MindsEye stojí sabotéři
Sabotéři měli být uvnitř studia i mimo něj
Informaci přináší několik zdrojů přímo ze studia. Šéf studia Leslie Benzies to měl prohlásit před zaměstnanci
Studio doufá, že se mu podaří nevydařený start v budoucnu vykoupit
MindsEye má nového viníka svého neúspěchu. Tentokrát se tvůrci ústy šéfa vývoje Leslie Benziese rozhodli obvinit ze svého selhání "interní a externí saobtéry". Tvrdí to IGN, podle kterého před členy týmu tato obvinění šéf studia pronesl. Po zpackaném vydání hry taky studio Build a Rocket Boy údajně zažilo ohlášení masového propouštění. V ohrožení má být až tři sta pracovních pozic. Riziko se týká jak původních zaměstnanců Build a Rocket Boy tak i zaměstnanci ze studia PlayFusion, které vývojáři MindsEye loni koupili.
Nejde o první případ obviňování okolí, kterého jsme se u MindsEye dočkali. Už v minulosti šéf studia naznačoval, že média i lidé z branže se snaží MindsEye záměrně potopit. Měli k tomu používat boty i placený obsah, který měl hru před jejím vydáním poškodit. Studio Build a Rocket Boy se přitom údajně chce z nevydařeného vydání hry vzpamatovat a zažít podobné vykoupení jako v minulosti třeba Cyberpunk nebo No Man's Sky. Vývojáři těchto her ale neházeli vinu na ostatní a prostě si na svoji hru sedli a makali na opravách a obsahu, který pomůže jejich úvodní selhání napravit. U MindsEye bychom tomu tak moc šancí nedávali.