Marvel sází na kina. Avengers: Doomsday dostane čtyři exkluzivní ukázky
Marvel Studios přichází s neobvyklou strategií propagace. Místo jednoho traileru dostanou fanoušci čtyři různé ukázky na film Avengers: Doomsday, které budou uvedeny výhradně v kinech během prosince 2025 a začátku ledna 2026.
Shrnutí
Marvel uvede čtyři různé ukázky k filmu Avengers: Doomsday během prosince 2025 a ledna 2026.
Ukázky budou promítány výhradně v kinech, především před Avatarem: Fire and Ash.
Cílem je vytvořit exkluzivní zážitek a zvýšit návštěvnost kin před samotnou premiérou filmu, která je stanovena na prosinec 2026.
Kino místo YouTubu
V době, kdy většina studií vydává trailery online, se Marvel rozhodl jít opačnou cestou. Čtyři samostatné teaser trailery se budou promítat pouze v kinech, a to ve čtyřech po sobě jdoucích týdnech – od 18. prosince 2025 do prvního týdne ledna 2026.
Každá ukázka se bude lišit – obsahově, tónem i zaměřením. Studio tím chce údajně představit různé pohledy na nadcházející konflikt, který má být „největším střetem v historii Marvel Cinematic Universe“.
Čtyři týdny, čtyři ukázky
První teaser: 18. prosince 2025
Druhý teaser: 25. prosince 2025
Třetí teaser: 1. ledna 2026
Čtvrtý teaser: první lednový týden 2026
Každý z nich bude připojen ke konkrétnímu filmu, především k očekávanému Avatar: Fire and Ash, který se v kinech objeví těsně před Vánoci. Marvel tak využívá obrovský divácký dosah Avatara a motivuje fanoušky, aby se do kina vrátili několikrát.
Netypická marketingová strategie
Zatímco běžné kampaně staví na virálním šíření online, Marvel chce tentokrát vrátit exkluzivitu zpět na velké plátno. Pokud budou diváci chtít vidět všechny čtyři verze ukázek, budou muset do kina vyrazit čtyřikrát.
Podle zdrojů z produkce je to součást širší snahy o „znovuobnovení kinového zážitku“ a vytvoření události, která fanoušky spojí ještě před samotnou premiérou.
Cesta k návratu do kin
Tento přístup je odvážným experimentem v době, kdy se většina marketingu přesouvá na sociální sítě. Marvel ale evidentně věří, že přímý zážitek v kině má pořád sílu vyvolat nadšení a zapojit fanoušky jinak než online kampaně.
Zda tahle strategie skutečně zabere, se ukáže už příští tyden.