Morálka je na bodu mrazu, tvrdí vývojář Respawnu po propouštění
Star Wars Jedi SurvivorZdroj: Respawn Entertainment
Atmosféra v Respawnu není po velkém propouštění dobrá.
Shrnutí
Nálada ve studiu Respawn je na historickém minimu. Tvrdí to jeden ze zaměstnanců
Příčinou špatné morálky v týmu je propuštění asi stovky zaměstnanců, které nedávno EA oznámilo
Kromě Respawnu propouštelo EA taky v jiných studiích. Zrušení se dočkaly taky projekty jako Black Panther
Vývojáři, kteří stojí za Titanfallem či sérií Star Wars Jedi mají problém. Atmosféra v týmu houstne poté, co studio muselo zrušit projekt ze světa Titanfallu a propouštělo se v něm. Po odchodu asi stovky zaměstnanců se jeden z encounter designerů Patrick Wren vyjádřil, že nálada ve studiu nikdy nebyla horší.
"Morálka je na historickém minimu. To je všechno, co k tomu můžu říct," napsal stručně na sociální síť Bluesky. "Je mi líto všech, kteří prostě chtěli dělat skvělé hry v tomto průmyslu," napsal v dalším postu Wren.
Svým povzdechem naráží Wren na to, že nejen EA ve velkém propouští. V herním průmyslu přišlo o práci už víc než 2300 lidí jenom v roce 2025 a to jsou jenom potvrzená čísla. Jinak by pravděpodobně počet byl ještě o něco vyšší. Na propouštění v Respawnu navíc EA navazuje i zprávami z tohoto týdne, kdy společnost ukončila provoz studia Cliffhanger a zrušila projekt Black Panther. Codemasters potom přišli o značku WRC a nově se mají soustředit pouze na F1. Spekuluje se taky o tom, že by mohli dělat na novém dílu Need for Speed.