LocalThunk nechce mít z Balatra povinnost a svůj chystaný update tak vydá o něco později.
Připravovaný update 1.1, který má dorazit do Balatra ještě nějakou dobu neuvidíme. Sólo vývojář Local Thunk totiž vysvětluje, že nechce fungovat na principu crunch fáze a pracovat na něm dvanáct hodin denně. Zároveň ale ujišťuje komunitu, že i když to bere tak, že update bude až bude, rozhodně se nemusí bát, že by se nakonec nedostavil. "Hráč Balatra uvnitř mě rozhodně nedovolí, abych od toho odešel. Buďte si jistí, že nakonec ten update vyjde," vysvětluje Local Thunk.
"Před Balatrem jsem si nikdy nedával deadline na své kreativní projekty a až teď mi došlo, jak důležité to je pro můj pracovní proces. Mám velké štěstí, že si můžu vybrat tuto práci a dělat ji tak, jak si přeju. A myslím, že nejlepší verze práce je taková, díky které se chci každý den vrátit ke klávesnici a být tak nadšený jako v posledních pěti letech. Nechci, aby update 1.1 byl to poslední co udělám," vysvětluje vývojář, že by nerad ze své práce vyhořel.
Balatro se minulý rok stalo obrovským hitem a jedním z největších indie překvapení. Hra sólového vývojáře LocalThunka dosáhla mimo jiné i nominace na The Game Awards. Vývojář už dokonce prozradil, že občas si přeje, aby se svojí hrou neměl takový úspěch, čímž narážel na podobnou problematiku, kterou řeší právě teď. Práce na Balatru je totiž v tomto směru mnohem větším závazkem.