Střílečka Ready or Not už dokázala přilákat milion kupců.
Shrnutí
Střílečka Ready or Not prodala na konzolích už přes milion kopií
Podařilo se jí to asi desetkrát rychleji než na PC
Hra byla opředená řadou kontroverzí jako byla mise se střelbou ve škole, kvůli které přišla o vydavatele, nebo cenzura některých scén ve hře
Kontroverzní střílečka Ready or Not z dílny vývojářů Void Interactive se po čtyřech od vydání na konzolích vyšplhala na milion prodaných kopií. Na LinkedInu se úspěchem pochlubil sám CEO studia Julio Rodriguez s tím, že dosažení tohoto milníku rozhodně nebral za jistotu. "Když jsme na PC vydali Ready or Not, trvalo nám asi 36 dní, než jsme se dostali na 1 milion prodaných kopií. Na konzolích to bylo asi 3,6 dne," pochvaloval si Rodriguez úspěšný start na konzolích. Zároveň ujistil, že jeho tým už usilovně pracuje na vylepšení nedostatků, které se během launche hry ukázaly.
Hra se setkávala s kontroverzí především kvůli cenzuře, kterou právě PC hráči kritizovali. Partneři vývojářů totiž vyžadovali úpravy hry z hlediska nahoty, brutálních záběrů i třeba oddělování končetin nebo nevhodného chování k dětem. Tyto kroky přivedl vedly mimo jiné i k review bombingu na Steamu. V minulosti Ready or Not taky přišlo o vydavatele poté, co se na veřejnost dostala informace o misi se střelbou ve škole. Team 17 se potom od hry distancoval. Hra byla taky chvíli offline kvůli sporům o práva.