Šéf vývoje The Last of Us už nepočítá s tím, že by pracoval na mnoha velkých hrách

Naughty Dog • Naughty Dog

Vypadá to, že už bychom nemuseli dostat moc velkých her od Neila Druckmanna.

Jedna z největších osobností herního průmyslu posledních let zvažuje pověsit tvorbu AAA her na hřebík. Neil Druckmann stál za Uncharted 4 či The Last of Us, ale již brzy by si rád trochu vydechl a vzdálil se od stresu obrovských blockbusterových projektů. Prozradil to v rozhovoru zveřejněném na kanálu Logically Speaking.

Na otázku, zda se vidí dělat počítačové hry navždy odpověděl celkem jasně. "Nedokážu si představit, že bych to dělal navždy v tomto rozsahu. Je toho prostě hodně a hodně vám to vezme. Je to nesmírně stresující. Musíte kočírovat velké množství lidí v několika studiích po celém světě," vysvětluje Druckmann.

"Mluvíme tu o tom, že jsi ve fázi života, kdy jsou děti číslo jedna a já jsem teď v podobné pozici. Hlavně moje dcera, které je třináct a cítím, jakoby ji ode mě život odtahoval. Vím, že ten čas je omezený a je pro mě velmi důležitý. Nechci promarnit to, kdy se mnou chtějí trávit čas. Takže jsem aktuálně ve fázi, kdy se rozmýšlím. Jaký je tu konec hry? Kdy je čas to zabalit?" pokračuje Druckmann o tom, že pro něj velké AAA projekty nejsou tím nejdůležitějším.

Zároveň se ale nemusíme bát, že by to znamenalo okamžitou ztrátu tohoto velikána herního průmyslu. Sám nedávno prozradil, že má v hlavě ještě třetí část The Last of Us a Druckmannova stopa ve světě počítačových her tak zřejmě ještě není dopsána.

Doporučujeme