Nejde sice o sequel, ale Saros se zcela zjevně ponese ve stejném duchu jako Returnal.
Akční sci-fi střílečka Saros se na State of Play konečně ukázala v záběrech z Gameplaye a... vypadá vlastně vyloženě jako pokračování Returnalu. Vizuální zpracování neklamalo a i gameplay se prakticky ve všem výrazně podobá svému předchůdci od studia Housemarque.
Těšit se můžeš opět na rozjetou akci v barevných světech s nepřáteli, kteří na tebe budou sypat hlavně projektily. Vývojáři vyzdvihují taky systém štítu, kterým pohltíš nepřátelské útoky a po jejich absorbování je sám můžeš využít k silnějšímu útoku. Ve hře budeš mít taky druhou šanci, která má být součástí permanentního progressu ve hře a po určité době si tak budeš moci každý run dovolit jednou umřít. Jak už jsi asi pochopil, kromě hratelnosti se vrací taky roguelike žánrová škatulka.
Saros vyjde exkluzivně na PS5 už příští rok. Konkrétně 20. března. Vývojáři slibují, že v dalších měsících odhalí ještě víc detailů, takže stay tuned.