Hraní bez kompromisů... akorát že vůbec. Tedy alespoň podle prvních odhadů z Digital Foundry.
Technologický editor pro Digtal Foundry Richard Leadbetter se rozpovídal pro IGN o tom, co může nová verze PlayStationu 5 přinést. GTA VI na 4K v 60fps ale podle něj věcí, kterou konzole nabídne není. "Myslím, že existují docela dobré důkazy, podle kterých běželo GTA 6 v traileru na konzoli" prohlásil a pokračoval s tím, že dosáhnout takové míry detailu na původním PS5 či Xboxu Series X je rozhodně možné.
Když ale došla řeč na framerate, bavíme se o něčem zcela jiném. "Ne. GTA hry vždy mají komplexní simulace, které zatěžují CPU a proto GTA vychází na svých prvních platformách s 30fps. PS5 Pro využívá stejné CPU jako PS5 a bylo by nesmírně náročné dosáhnout 60fps, pokud základní verze bude cílit na 30," vysvětluje.
Dále potom pokračoval o tom, že se dá očekávat, že PS5 Pro tedy bude pravděpodobně nabízet 30fps s lepším vizuálním zpracováním než v případě základní PS5. Z hlediska frameratu by však maximum mělo být to, že by mohlo být snímkování o něco stabilnější. "Všechno samozřejmě může být jinak, pokud Rockstar cílí na 60fps i na základní PS5, ale zatím o tom neexistují žádné důkazy," objasňoval potom, za jaké situace by 60fps pro PS5 Pro mohlo být reálných.