Starbreeze ruší neoznámený projekt a propouští – studio se teď zaměří výhradně na sérii Payday
Payday 2Zdroj: Starbreeze Studios
Studio Starbreeze zrušilo svůj dosud neoznámený projekt Project Baxter, propustilo 44 zaměstnanců a soustředí veškeré své síly na sérii Payday. Tento krok přichází po neúspěchu titulu Overkill’s The Walking Dead a ukazuje, že studio se chce zaměřit na to, co umí nejlépe – kooperativní akční hry, které mají pro něj největší potenciál.
Shrnutí
Project Baxter zrušen – Starbreeze odvolalo neoznámenou hru a ztratilo několik milionů dolarů.
Propouštění 44 zaměstnanců – část týmu byla přeřazena, ale většina byla propuštěna.
Studio se bude soustředit na Payday – studio se nyní soustředí výhradně na vývoj série Payday, která je pro něj klíčová.
Studio Starbreeze, známé především díky sérii Payday, oznámilo zrušení svého dosud neoznámeného projektu, interně označovaného jako Project Baxter. Podle dostupných informací šlo o kooperativní hru zasazenou do světa Dungeons & Dragons, ale vývoj byl zcela zastaven.
Zrušení projektu znamená pro studio ztrátu několika milionů dolarů a také propouštění 44 zaměstnanců, především z týmu, který na hře pracoval. Někteří vývojáři budou přeřazeni na jiné projekty, ale většina týmu byla bohužel propuštěna.
Starbreeze se nyní chce plně soustředit na značku Payday, která je pro studio klíčová. Po smíšeném přijetí Payday 3 a několika zpožděních aktualizací se vývojáři snaží hru zlepšit a přidat více obsahu, aby si znovu získali důvěru hráčů.
Tento krok také ukazuje, že studio se poučilo z minulosti – jejich předchozí titul Overkill’s The Walking Dead skončil jako komerční propadák a byl po krátké době zrušen. Od té doby se Starbreeze snaží vrátit k tomu, co umí nejlépe – kooperativním akcím, na kterých vyrostla jejich reputace.
Ačkoliv se zrušení nové hry může zdát jako krok zpět, pro Starbreeze to může být šance stabilizovat své finance a zaměřit se na rozvoj Payday série, která má stále obrovský potenciál.