Checkni nové tech demo z Witchera 4. Takhle vypadá budoucnost AAA her.
Shrnutí
Unreal Engine předvedl nové tech demo s Witcherem 4
Demo se zaměřovalo na vysoký výkon, NPC i nová grafická řešení
Podle Epic Games běželo demo na základní PS5 v 60fps i se zapnutým ray tracingem
Epic zároveň spustil Unreal Engine 5.6
Ukázal taky real time MetaHuman
State of Unreal 2025 ukázal nádherné záběry chystaného Witchera 4, na kterém demonstruje inovativní technologie, díky kterým vypadá Ciri i její svět naprosto neodolatelně. V tech demu se ukazují lesy, město i NPCčka. A teď se drž. Tohle demo totiž podle Epicu běželo na základní verzi PS5 při 60fps i s ray tracingem.
Po stránce grafiky se tvůrci zaměřili na nový přístup k tomu, jak dosáhnout maximálního výkonu i dokonalého vizuálu. Díky Nanite technologii jsou teď třeba stromy složené z rozmanitě poskládaných malých větviček s realistickou fyzikou, na kterých při bližším pohledu najdeš každou jehličku.
Ukazuje se taky nová fyzika a propracované fungování NPCs. Unreal se specificky zaměřil například na technologie, díky kterým bude každý pohyb vypadat ještě realističtější. Vývojáři totiž dostanou do rukou ještě lepší nástroje na pohyb postav i zvířat. Tvůrci to demonstrují třeba na koni, u kterého je vidět každý jednotlivý pohyb svalu při běhu.
Unreal Engine 5.6 se spouští okamžitě a k dispozici v něm je i řada dalších novinek jako třeba generování postav pomocí MetaHuman technologie, která je v Unreal Engine 5.6 integrovaná.