Nový Resident Evil by mohl přinést zásadní změnu v rámci série.
Shrnutí
Resident Evil: Requiem by měl přinést do série řadu novinek, tvrdí leaker Dusk Golem
Změnit se má souboják, který se přiblíží The Last of Us, ale dodá i vlastní inovace
Vývojáři taky pracují na vylepšení interakcí s prostředím
Hra má obsahovat několik otevřenějších pasáží, kde budeš používat dopravní prostředky
Odhalení gameplaye se má ukázat už zítra během ONL na Gamescomu
Resident Evil už párkrát zásadně svůj gameplay změnil a podle nových úniků se k tomu chystá znovu. Tentokrát by se úprava gameplaye měla týkat především boje, který má nově být hodně podobný tomu, co znáš z The Last of Us. Informace přicházejí od spolehlivého leakera Dusk Golema jen desítky hodin před zahájením Gamescomu, na kterém se má právě gameplay nového Resiho ukázat.
Kromě samotného systému soubojů se má navíc změnit i několik dalších věcí. Hra bude mít pole Dusk Golema inteligentní systémy AI a dokonce i otevřené levely, ve kterých se budeš muset pohybovat nejen po svých, ale taky ve vozidlech. Vylepšení se má dočkat taky engine z hlediska práce se světlem a stíny.
"Nový dynamický AI systém bude unikátní a inteligentní. Je tu několik inovací. O některých vím, o jiných ještě ne. Soubojový systém s Leonem dostane řadu změn. Bude tam trocha Last of Us-ismu, ale i originální novinky. Chystají se taky vylepšení systému environmentálních interakcí, obzvlášť v místech, kde Grace musí s prostředím víc pracovat. Víc ale zatím neprozradím," píše Dusk Golem.
V minulosti už se podařilo odhalit několik detailů o Resident Evil: Requiem. Mezi nimi například to, že hra bude mít více hratelných postav a že v ní budeš mít možnost přepínat plynule mezi pohledem z první a třetí osoby. Ukázku hratelnosti bychom měli vidět zítra na Opening Night Live z Gamescomu.